ردیف | عنوان | فایل word | فایل PDF |
---|---|---|---|
1 | فرم طرح پیشنهادی پایان نامه کارشناسی ارشد | دریافت | دریافت |
2 | دستورالعمل تدوین و نگارش پایان نامه | دریافت | |
3 | فرمت نمونه پايان نامه در محيط نرم افزار فارسي TeX | دریافت | |
4 | فلوچارت درخواست دفاع از پایان نامه در سامانه آموزشی گلستان | دریافت | |
5 | راهنماي ثبت درخواست دفاع از پایان نامه در سامانه آموزشی گلستان | دریافت | |
6 | فرم تطبیق نسخه های الکترونیکی و چاپی پایان نامه آماده صحافی با دستورالعمل نگارش پایان نامه | دریافت | |
7 | فرم درخواست دفاع (روزانه - شبانه) | دریافت | |
8 | لیست دروس گذرانده شده جدید | ||
9 | لیست دروس گذرانده شده قدیم | ||
10 | فرم تغيير جزئی عنوان پايان نامه | دریافت | دریافت |
11 | فرم درخواست همکاری به عنوان استاد راهنما یا مشاور | دریافت | |
12 | شيوه نامه معادل سازی دروس ارشد و دکتری | دریافت |
ردیف | عنوان | فایل word | فایل PDF | فایل Zip |
---|---|---|---|---|
1 | فرم راهنماي تدوین و نگارش رساله دکتري | دریافت | ||
2 | فرم طرح پیشنهادی رساله دکتری | دریافت | دریافت | |
3 | دستورالعمل اجرایی برگزاری جلسات دفاعیه رساله دوره دکتری | دریافت | ||
4 | فرم درخواست دفاع از طرح پیشنهادی رساله دکتری | دریافت | ||
5 | صورتجلسه برگزاری جلسه دفاع از پیشنهاد پژوهشی رساله دکتری | دریافت | دریافت | |
6 | فرم درخواست دفاع از رساله دکتری | دریافت | ||
7 | فرم هاي مربوط به ارزیابی جامع دوره دکتری | دریافت | ||
8 | فرم ارسال رساله دکترا به داوران | دریافت | ||
9 | مراحل نگارش رساله | دریافت | ||
10 | فرم تغییر جزئی عنوان رساله | دریافت | دریافت | |
11 | الگوریتم دفاع از رساله | دریافت | ||
12 | فرم های درخواست فرصت مطالعاتی | دریافت | ||
13 | شيوه نامه معادل سازی دروس ارشد و دکتری | دریافت | ||
14 | فرم درخواست همکاری به عنوان استاد راهنما یا مشاور | دریافت | ||
15 | فرم انتخاب استاد راهنما | دریافت | ||
16 | فرم ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دوره دکتری | دریافت | دریافت | |
17 | فرم درخواست تمدید سنوات برای نیمسال نهم/دهم | دریافت | ||
18 | فرم درخواست تمدید سنوات برای نیمسال یادهم/دوازدهم (کمیسیون موارد خاص) | دریافت | ||
19 | فرم تایید گزارش علمی فرصت مطالعاتی | دریافت |
فارغ التحصیلی و تسویه حساب:
- پس از دفاع، اصلاحات پایان نامه یا رساله، با تبادل فایلهای مربوطه بین دانشجو و استاد راهنما (و در صورت لزوم هیات داوران) از طریق ایمیل، انجام شود.
- پس از انجام اصلاحات، دانشجو فایل نهایی پایان نامه یا رساله را در اختیار استاد راهنما قرار دهد و ایشان، علاوه برارسال به ERP (سامانه مکاتبات اداری)، PDF فرم تطبیق و نسخه نهایی پایان نامه یا رساله را، در قالب یک فایل به کارشناس محترم تحصیلات تکمیلی (سرکار خانم محبت پناه) ارسال نماید.
- در صفحه مربوط به امضا هیات داوران، چنانچه دسترسی حضوری به یکی از داوران وجود ندارد (بویژه داوران خارجی) استاد راهنما می تواند از طرف ایشان امضا نماید (بخاطر شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا).
- پس از دریافت فایل نهایی پایان نامه یا رساله توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی و تایید آن از لحاظ قالب نوشتاری و نگارشی، فرایند تسویه حساب دانشجو در سامانه گلستان فعال می شود.
- با فعال شدن فرآیند تسویه حساب، واحدهای مختلف دانشگاه، آن را مشاهده و در صورت عدم مشکل، تایید میکنند.
- پس از طی همه مراحل تسویه حساب در سامانه گلستان، گزارش تسویه حساب دانشجو توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی از طریق سامانه مکاتبات اداری ERP، جهت تایید نهایی برای استاد راهنما ارسال می گردد.
- در صورت تایید استاد راهنما، فرایند فارغ التحصیلی و تسویه حساب به پایان می رسد.
صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات و ارسال آن توسط پست:
جهت صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات و ارسال آن با پست پیشتاز به آدرس دانشجو، لازم است دانشجو مراحل زیر را انجام دهد:
- تکمیل فرم درخواست ارسال پستی تایید آن در دفترخانه رسمی. فرم مربوطه در انتهای همین فایل راهنما قرار دارد. دقت کنید، دانشجو می تواند قبل از عزیمت به شهر محل سکونت خود، فرم درخواست ارسال پستی را تکمیل کند و به صورت حضوری تحویل کارشناس تحصیلات تکمیلی بدهد، که در این صورت دیگر نیازی به تایید گواهی امضا در دفترخانه اسناد رسمی نیست.
- بارگذاری نسخه نهایی فایل پایان نامه یا رساله، در سامانه ایرانداک (irandoc.ac.ir) و اخذ پذیرش ایرانداک و کد رهگیری
- واریز مبلغ ۵۰,۵۰۰ تومان، شامل ۱۰۰۰ تومان هزینه تمبر، ۲۷,۵۰۰تومان هزینه صدور گواهی موقت پایان تحصیلات (هزینه صدور دانشنامه ۳۳,۰۰۰ تومان) و ۲۲,۰۰۰ تومان هزینه پست، به شماره شبا IR760100004001080303020708 بانک مرکزی به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه دامغان
- قرار دادن فرم تکمیل شده مربوط به بند اول، کد رهگیری مربوط به بند دوم، فیش واریزی مربوط به بند سوم و بعلاوه کارت دانشجویی در پاکت پستی و ارسال آن به آدرس پستی دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، دفتر تحصیلات تکمیلی، کد پستی ۳۶۷۱۶۴5661
تلفن های ضروری
امورمالی و شهریه ۰۲۳۳۵۲۲۰۴۱۰
امور مالی دانشجویی ۰۲۳۳۵۲۲۲۸۱۳
امور دانشجویی و صندوق رفاه برادران ۰۲۳۳۵۲۲۰۲۵۴
امور دانشجویی و صندوق رفاه خواهران ۰۲۳۳۵۲۲۰۴۰۷
کتابخانه ۰۲۳۳۵۲۲۰۲۷۰
دفتر تحصیلات تکمیلی ۰۲۳۳۵۲۲۰۲۴۰
مدیر امور تحصیلات تکمیلی
استاد تمام دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
ایمیل: pourgholi@du.ac.ir
تلفن: ۳۵۲۲۰۰۸۷-۰۲۳
تلفن داخلی: 7۵۵۸
آدرس: دامغان، میدان دانشجو، دانشگاه دامغان، ساختمان امیرکبیر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دفتر مدیر تحصیلات تکمیلی