• دانشکده‌ها
    • دانشکده علوم زمین
    • دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
    • دانشکده شیمی
    • دانشکده فیزیک
    • دانشکده زیست‌شناسی
    • دانشکده فنی و مهندسی
    • دانشکده علوم انسانی
    • دانشکده هنر
  • معاونت‌ها
    • معاونت اداری و مالی
    • معاونت پژوهشی و فناوری
    • معاونت فرهنگی و اجتماعی
    • معاونت دانشجویی
  • حوزه ریاست

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

  • درباره معاونت
    • معرفی معاون
    • معاونین سابق
  • واحد‌های زیر‌مجموعه
    • مدیریت امور آموزشی
    • مدیریت تحصیلات تکمیلی
    • مدیر دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزشی و استعداد درخشان
  • آموزش
    • پذیرش
      • کارشناسی
      • کارشناسی ارشد
      • دکتری
      • استعداد‌‌‌‌های درخشان
      • مهمانی و انتقال
      • حمایت‌های تحصیلی
    • تقویم آموزشی
    • رشته‌های تحصیلی
    • برنامه های درسی مصوب
    • برنامه‌های آموزشی
    • فرم‌ها و آیین نامه‌ها
  • امور هیات علمی
    • جذب، تبدیل و تمدید قرارداد
    • هیات ممیزه
  • امور فارغ‌التحصیلان
    • شرایط اخذ دانشنامه
    • راهنمای درخواست اخذ دانشنامه
    • چارت درخواست دانشنامه
  • تماس با ما

وظایف مدیر تحصیلات تکمیلی

وظایف و اختیارات مدیر تحصیلات تکمیلی

حوزه مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه مسئوليت نظارت، هدايت و ارزيابي فعاليت‌هاي آموزشي تحصيلات تكميلي دانشگاه را بر عهده دارد.

شوراي تحصيلات تكميلي دانشگاه:

اين شورا مركب از معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدير تحصيلات تكميلي دانشگاه و نمایندگان تحصيلات تكميلي دانشكده‌ها مي‌باشد و وظيفه آن، سياستگذاري فعاليت‌هاي تحصيلات تكميلي دانشگاه، برنامه‌ريزي اجرايي و نظارت بر حسن اجراي مصوبات شورا و وزارت متبوع در اين ارتباط مي‌باشد.

مهمترین خدماتي كه از سوي حوزه مدیریت تحصيلات تكميلي دانشگاه ارائه مي‌گردد به شرح ذيل است:

–  پذيرش و ثبت نام اوليه، تشكيل پرونده، صدور كارت دانشجويي و معرفي پذيرفته‌شدگان به دانشكده‌هاي مربوطه جهت شروع به تحصيل

–  صدور گواهي اشتغال به تحصيل، صدور معرفي‌نامه‌ها و احكام مربوط به وضعيت تحصيلي دانشجويان از قبيل : گواهي رتبه، مشروطي، اخراجي، انصرافي، مرخصي تحصيلي، مهمان‌شدن، اضافه سنوات، نظام وظيفه (صدور معافيت تحصيلي در بدو ورود و اعلام فراغت از تحصيل يا اخراجي يا انصرافي دانشجويان به نظام وظيفه)، صدور برگ تسويه‌حساب دانشجو با بخش‌هاي مختلف دانشگاه به هنگام فراغت از تحصيل، اخراج يا انصراف

–  كنترل ثبت نام ترم به ترم، كنترل نمرات، صدور مجوز دفاع پس از بررسي همه‌جانبه پرونده دانشجويان، درخواست ارزش تحصيلي دانشجويان جديد الورود از دانشگاه قبلي آنان

–  مشاوره و راهنمايي دانشجويان و مراجعان جهت رفع مشكلات آموزشي

–  بايگاني و نگهداري سوابق تحصيلي دانشجويان

–  اعلام فراغت از تحصيل دانشجويان پس از تكميل پرونده آنان

–  برگزاري و اداره جلسات كميته تحصيلات تكميلي دانشگاه جهت بررسي موارد آموزشي دانشجويان.

Recent Posts

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه دامغان (سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ )

    دانشگاه دامغان از بین دانشجویان استعدادهای درخش...
  • فرم ارسال پستی، مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل

    دانشجویان فارغ التحصیل دوره کارشناسی لازم است ب...
  • راهنمای فارغ التحصیلی، تسویه حساب و صدور مدرک (غیرحضوری) ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

    راهنمای فارغ التحصیلی، تسویه حساب و صدور مدرک (غیرحضوری) ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

    فارغ التحصیلی و تسویه حساب:  پس از دفاع، اصلاحا...
  • قابل توجه دانشجویان ورودی جدید در خصوص شیوه آموزش غیرحضوری

    بدینوسیله به اطلاع دانشجویان ورودی جدید می‌رسان...
  • تماس با ما

    راه‌های ارتباطی دانشجویان مقطع کارشناسی با کارشناسان حوزه معاونت آموزشی

    جهت مشاهده راه‌های ارتباطی با کارشناسان حوزه مع...
  • تماس با ما

    راه‌های ارتباطی اساتید و دانشجویان با مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

      راه‌های ارتباطی اساتید با دفتر تحصیلات ت...
  • طرح سؤالات و مشکلات برگزاری کلاس‌هاي مجازی

    دانشجویان گرامی می‌توانند سؤالات و مشکلات خود د...
  • سومین المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت

    اطلاعیه مهم...

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

شماره تماس : 31177516 – 023
ایمیل : vice_edu@du.ac.ir

دسترسی سریع

  • وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • سامانه سجاد
  • ایرانداک
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • سامانه ثبت‌نام و مصاحبه دانشگاه دامغان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید duacir@

TOP